fredag 15 februari 2008

All Valentines Day

Gick upp halv 8 imorse med Christoffer, drack the, gick och la mig igen. Jag sov till halv 12. Det var riktigt skönt. Idag fotade jag iallafall lite, det första jag orkat göra sedan jag blev sjuk.
Jag och Christoffer har iallfall myst jätte mycket idag. Jag fick en ros av honom, sötis! Vi kollade på Cougar Club och Titanic. Det slutade såklart med tårar. Jag har iallfall haft det jätte mysigt, även fast jag mått ganska illa idag.
Nu ligger jag i sängen med min rosa gris som jag fick förra året av min älskling, mysigt.
Jag längtar tills imorgon då det blir mera filmtittande och mys.

Nu börjar jag bli trött på att vara hemma, jag längtar till skolan. Det är nog bäst att vara hemma imorgon också och vila över helgen så kommer jag till skolan som en frisk vind på Måndag ;)
Imorgon blir jag helt ensam hemma till typ klockan 3. Det kommer bli jätte tråkigt. Jag hatar att vara ensam hemma. Nu har både mamma och Philip blivit friska, och nu är det min tur.

Nu ska jag ta min välförtjänta skönhetssömn, och försöka plugga lite imorgon, eftersom jag inte varit i skolan på 2 veckor :S

Inga kommentarer: