fredag 11 januari 2008

Absurt

Idag är jag sjuk, haft lite feber och börjar bli förkyld. Nu måste jag börja ta dubbla doser av min medicin, ifall jag bli förkyld alltså. Det kanske blir lite jobbigt.
Vaknade imorse av illamående, somnade om ganska snabbt och sov till 12 då jag vaknade med världens huvudvärk. Åt 1 macka och drack lite te, sen kom Sanna.
Jag har inte träffat henne på jätte länge och det kändes bra. fast vi hade inget att göra eftersom jag är så himla slut och har ont i kroppen. dert vettigaste vi gjorde var väl att vi lärde oss lite skills från moderskeppet.se.
Men nästa Fredag så ska vi väl iallfall träffas igen och då blir det mys och kul hoppas vi på, och ingen ska vara sjuk.
När mamma kom hem tog vi en övningskörningstur till Volvo, köpte lite godis, och sen körde vi hem Sanna till Sundborn. Hjälp vad halt det var.
Kom hem och dunkade lite Tensta med Philip i köket och trixade med bilder.

Idag har jag inte ätit någonting och jag känner mig så svag. Efter igår kan jag knappt äta. Kollade på något program på animal planet där två vandrande-pinnar-liknande kryp parade sig och under "akten" åt honan upp hanes huvud. Efteråt ramlade hanen ner från pinnen och dog. Det var det äckligaste och mest absurda jag någonsin sätt. Jävla småkryp!
Såg också hur en näbbmus gick och parade sig med typ 100 honor på en dag och dog dagen efter eftersom han var så utmattad efter alltihopa och hade inte haft tid och äta. Helt plötsligt ramlade han ner från trädet och dog.
Tack gud för att jag inte lever ett småkryps liv.

Inga kommentarer: