tisdag 13 november 2007

Hurtisveckan börjar bra

Idag följde jag med Linnea till tandläkaren. Hon drog inte ut några tänder, tur var det för jag fick inte följa med in. Satt och halvsov ute i väntrummet i 50 min med några gubbar och gummor.
Åkte hem och åt och sen tog jqag cykeln till Linnea. Wihoo var jaag kände mig hurtig för ett ögonblick och jag kom fram på en kvart :D YES
Bella kom också till Linnea, nu har hon kommit hem, den lilla brunisen.
Gick till frisören. Det blev bra, la in en tjock rosa slinga och klkippte mig lite. Men färgen är bara godisfärg som kommer gå ur snart så jag ska väl i och fylla i den någon dag i juletid.
Annarsd har dagen varit jätte trist, kom hem och var helt ensam i några timmar, i mörkret och hade skit tråkigt. Sonade gjiorde jag också när jag kollade på Prison Break. Nu ska jag kolla på Surf's up innan jag somnar och läsa om Minoou som blev dumpad över kasettband- fan va kasst!
PS: Jag åkte skrillor igår för första gången på 20 år :D

Inga kommentarer: