torsdag 8 november 2007

high music is big love

Att vara hemma ernsam är ganska skönt fasktiskt, speciellt när dagarna går fort. Har upptäkt hur tyst det kan vara egentligen. Var väldigt längre sen jag upplevde sådan tystnad. men tyst har det inte varit hela tiden. Igår kom en jävlans hackspätt och började hacka sig in i vårat glasrum. Det lät väldigt myckert, och jag försökte skrämma bort honomm men han kom tillbaka efter några minuter. Irriterande var det iallafall så jag fick inge mer tystnad, utan fick dunka lite musik istället.
Har upptäckt vilken enorm fördel det är att bo i villa egentligen. Jag säger bara high music is big loooove.
Idag är det Torsdag och som vanlig hasar jag sovit över 12 timmar men är ändå helt slut. Har kollat lite på Desperaste Housewives och legat och garvat åt minsta lilla. Jag är verkligen över trött :(
Nu är jag hungrig och måste äta. Vad jasg nu kan hitta!
PS: Har lite svårt att skriva p mina små tangenter med mina supernaglar, hihi

Inga kommentarer: