måndag 15 oktober 2007

I woke up and never fell asleep again

Imorse vaknade jag som vanligt och ingås att jag hade försovit mig till 8, började halv 9, så det var inte så farligt. Men man blir så trött på sig själv när man tänkt gå upp 2 timmar tidigare lixom. FAN, tänker man stort!
Men dagen blev bättre, även fast jag klantade mig fram och tillbaka, välte saker, fick hög hicka, fummlade. Rörlig bild var okej, Glenn är skit rolig. Rörlig bild är något jag ska välja.
Sen åkte jag, Christoffer och Mamma till Kupolen och gick runt på lagerhaus :D mmmi älska lagerhaus.
Jag köpte för övrigt en mössa och ett par öghängen. Grrrreat!

Nu ska jag fortsätta plugga till Idrottsprovet imorgon, fiiifaan. Imorgon bitti ska man till DD också, bara jag inte glömmer att jag ska dit så blir allt säkert good, om inte jag får minnesförlust och provet går skiiit

Jag är kramsugen så kom och kramas med mig Chrisstoffer :)

Inga kommentarer: