lördag 22 september 2007

you give me something that make me feel alright

Nu är jag frisk! Febern är borta och jag mår bra =D Troligen så hade jag bihåleinflamation på något dåligt sätt. Igår (fredag) vafr jag iallafall i skolan och det var skönt och kul att få träffa alla igen =)
Dagen som igentligen skulle vara lång mee många lektioner blev väldigt kort med väldigt få lektioner. På mediekommunikationen skulle vi skriva en analys och sen fick vi gå. Det betydde 30 min längre rast.
Sen hade vi datakunskap men ingen lärare kom. Vå satte oss och lekte med kamerorna istället som är så roliga =P eeeeheh
Sen var det skolfoto, det blev väl okej! Så himla många som måste klaga hela tiden, man bli så trött suck!
Efter skolfotograferingen gick vi tillbaka till datasalen med ingen lärare hade kommit så jag, Linnea och Isabella satte oss och lekte lite. Sen åkte vi hem.
Nu ska jag också åkta hem från Vika!

Puss och Hej!

Inga kommentarer: