onsdag 12 september 2007

Tjohejsan!

Idag har det varit en lååång skoldag men väldigt rolig.
VI hade sista lektionen i graf idag, iallfall för denhär terminen =) happyface^^ På måndag ska vi ha foto och det ser jag fram emot, passion^^
Idag har jag jätte mycket träningsvärk i typ hela kroppen, aj i låren och rumpan, aj i höfterna efter gårdagen i ruschekanan. Appropå ruschekanan så kom jag och Linnea på en super idé som vi bara måste genomföra någongång framöver. Hitta på en vattentät videokamera och spela in nån slags musikvideo i ruschekanan på aqua nova. Det skulle bli så jäkla bra :P haha
Idag var jag på övningskörningskurs i 3 timmar. Ååååh va långtråkigt det var, men man lärde sig mycket. Nu äntligen blir det ut och köra, om några veckor bara :D Då är det väl typ snö ute eller nått =/
Imorgon slutar jag hyfsat tidigt och så ska jag tare luuuuungt. Äntligen, aaah vad jag har längtat efter det, att bara vara! :D

Possposs

Inga kommentarer: