lördag 18 december 2010

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

...Det måste nog bli den dagen jag blev 15 år gammal. Jag var i Stockholm just då och praktiserade på tidningen Amelia. Jag och Farmor bodde där. Dagen började med att jag fick åka taxi ut till Hammarby strand på fotografering. Det var skitkul och jag blev bjuden på kinaresturang av personalen. På eftermiddagen fick jag gå på visning av Eddie Funkhousers nya sminkkollektion. Vi fick en goodiebag med allt smink man kan önska sig och han visade genom att sminka en model.
Väl tillbaka på Amelias redaktion fick jag ännu mer produkter från Linnea. Mascaror och parfym.
På kvällen skulle jag och farmor ut och äta och där överaskades jag av min familj som åkt ner för att fira mig. Vi åt på T.G.I.F och personalen sjöng för mig.
Den helgen när jag kom hem och hade kalas för släkt och vänner fick jag också min moppe.
Det var lätt den bästa födelsedagshelgen in my life!

Inga kommentarer: