onsdag 4 augusti 2010

I Sverige

Nu är jag hemma igen, efter 22 dagar i USA. Det har varit underbart och jag får en liten klump i halsen och blir lite fuktig i ögonen när jag tänker på att våran underbara resa är slut. Det har varit fantastiskt!
Det var en skön känsla ändå att kliva av på Arlanda. Det kom en vind med lukt av tallbar och klippt gräs när vi klev ut från Arlanda. Alla på planet reagerade likadant när vi såg Aftonbladet ligga och vänta på oss när vi gick på planet i New York: "Åh, AFTONBLADET!".
Här hemma möttes jag av min finaste Erik och han har gjort så fint uppe hos oss. Det är nästan klart nu. Bara fix i badrummet kvar. Men vi har kanaler på tvn nu och eget internet. Allt är så underbart! Nu är det bara mina grejer som fattas här.
I USA köpte jag en jättestor kudde som ligger i våran säng nu. Det står "Your mine tonight" med jättestora bokstäver. Den är så stor så jag fick ta den separat på flyget som handbagage.

Hela dagen igår var bara mys. Vi fick frukost hos Mormor och Morfar när vi kom till Falun. Vi satt i säkert 2 timmar och berättade om våran resa.
Resten av dagen och kvällen har jag myst med Erik uppe hos oss. Kan inte släppa blicken från honom.
Imorse vaknade vi 7, pigga. Resten av morgonen har vi legat och pratat och myst.
Det är dethär som är livet!

Mera inlägg från resan kommer snart, och bilder förstås!

Inga kommentarer: