tisdag 23 mars 2010

Some old, some new

Nu har jag suttit i 3 timmar och målat dom j*vla spelpjäserna och det var kladdigt och rinnigt och fel färg och... HELVTE!! Dåligt att Erik jobbar natt också. Hatar att sova ensam och vakna ensam i ett tomt hus är ingen höjdare. Det ända som är bra just nu är att Sanna blir min granne i Maj. Söta lilla Sanna ska flytta till Fridhemsvägen :) Då blir det besök varje morgon och kväll. Jag förväntar mig frukost och middag varje dag.
Åt frukost med Billy imorse. Han låg i mitt knä med rumpan och myste. Nej nu ska jag sitta uppe resten av natten, lyssna på musik som får mig känslosam, galen, glad, flummig, arg och så ska jag skriva klart min projektrapport :D


1 kommentar:

Sanna sa...

Det kommer att bli NIIIICE och helt j*vla UNDERBART älskling min <3<3<3<3 love you