måndag 8 mars 2010

Fck't up monday

Helvetet ville förstöra min dag idag. Tror seriöst det. Var DÖÖÖDSTRÖTT imorse. Som ingen annan morgon. Kom iallfall upp. Tråkigt att se älskling stressad och sur :( Krånglade iväg till älsklings jobb. Jag tar bilen. Tänker svänga förbi hemma och dumpa lite saker ur min väska. Hoppar ur bilen. Tänker såhär att det är bäst att låsa passagerardörren så inget slumkid hoppar in i bilen och snor tex min telefon. Tänker inte så mkt mer på det hoppar ur och SLÅR IGEN dörren. Kommer ut igen 5 min senare. DUNDERLÅST! Vilket senare leder till försening till jobbet, ringa morfar om sjukts, hämta reservnykel, åka tillbaka och låsa upp, gasa ner på stan, hitta parkering fort som fan, kuta upp på jobbet mitt i ett möte. Asnajs!
Nu är det lunch! Jag ska hem! Puss!

1 kommentar:

Sanna sa...

Haha lyckat Bella :P <3