tisdag 2 februari 2010

Tvättäkta kärlek.

ÅH ÄLSKAR SKOLAN. ÄLSKAR ALLA LÄRARE.
Skyndar till skolan som en tok kommer dit halv 9 och ingen lärare där. Betyder alltså hål i typ 4 timmar. Drog till lager 157 för sjuttiofemtegången och inhandlade en tröja och fick personalrabatt första gången :D :D :D
På klassrådet iafl så ville Ernesto prata med mig, visst, han tyckte jag skulle gå till kuratorn... HAHA... Iallafall dom måste fråga alla som har varit borta mycket hur man egentligen mår. Sa att jag mådde tipptopp osv. Fixade till så att jag har några extra veckor på mig att lämnade in allt, så sköööönt. Klarrtt, Då var det ur världen! Ikväll är det PH och det är sååååå braaaa! Jackie ska vinna annars vill inte jag vara med längre :(
Saknar min pussiluss så mycket. Kom hem! Kom hem! <3

Inga kommentarer: