söndag 29 november 2009

S to the U to the N to the day

I Fredags var det tunnbad. Danne, Isabella, Jake, Erik och jag. Drack äckliga groggar och bada i 50 grader. Nej, inte 50 men till en början var det så varmt. Fredagsmys. Vi satt nog ute till 12 halv 1 sen drog alla hem och jag och E köpte fyllekäk på Sibylla och somnade i soffan till Hannibal.
Igår kom gamla goa gänget hit. Dvs Svenssons och Mattsons och Isabella var också med. Det var roligt. Har fortfarande ont i käkarna. Det blev 3 rätters och magen stog i 4 hörn. Erik kom också sen gled vi runt lite.

Idag är det första advent och Erik, Jake, Isabella och jag gick på stan och åt. Segaste dage på århundraden. Jag är så sjukt trött men kan inte somna nu. Det blir en kort vecka iallafall och fest på onsdag. äntligen!

2 kommentarer:

bella sa...

Hallå där vart var jag då?:P

bellasigmundsson sa...

Inte glömd! :)