lördag 1 augusti 2009

CCW

åkte till hjortnäs i tisdags med o. och hjälpte farmor att klippa gräs. På kvällen drog vi till rättvik, men stod i bilkö i 3 timmar in i rättvik. blev helt snurrig av alla avvgaser + att jag blev riktigt förkyld mitt i allt och orkade knappt stå upp.
I onsdags var det Drive in Bio och jag och Offe tog Porschen och åkte dit. Det var jätte jätte mysigt. Påvägen hem vid halv 2 mötte vi en grymt packad Robert och en trött Joel.
Torsdagen drog vi också till Rättvik, O, Robert och Madicken. Den kvällen söög. Vi hamnade i ett partytält med halvfulla människor och det regnade.
Fredagen var däremot grymt mycket roligare. Jag och Offe åkte till Alex och vi drog till Rättvik där det var drag. Alla var fulla ochh glada :D
Idag är jag lite bakis och nu ska jag följa med Offe och Joel till Hedemora och fota när dom åker cross. GOd Morgon!

Inga kommentarer: