torsdag 12 mars 2009

more and more tainted...

Idag fick jag någon slags allergisk reaktion på (PÅ!?!) min hals. Blev helt svullen och röd och jag kliade så jag började blöda. Iallafall så har jag fått lov att gå runt i polo hela dagen hemma för att inte klia sönder mig. Men nu när det börjar bli bättre mår jag sämre i halsen istället. Börjar bli förkyld :(
Vår favorit kisse Tussi smet in imorse igen och var världens gosigaste och galnaste. Hon gjorde världens jättehopp och hoppade in i sängbord, stolar och in i mammas resväska där hon tillslut la sig. Hon är verkligen världens sötaste och är mer som en liten lurvig hund än katt, love it!
Blev bjuden hem till Isabella på fika idag och hon, Jake, Fanny och Viktor firade mig lite i efterskott med blåbäsrpaj och present. Det var riktigt snällt och roligt. Ni är så söta!

Inga kommentarer: