torsdag 27 november 2008

Look in the realistic mirror sometimes

Har varit sjuk hela veckan och jag känner mig helt borta från världen, i en helt annan värld. Imorgon ska jag nog till doktorn och kolla om jag har körtelfeber eller något, hoppas jag får medicin.
Sömn och The Hills har min vecka bestått av och det är i stort sätt det jag levt på.
Jag saknar min pojke, som inte varit med mig så mycket denhär veckan, det gör mig ledsen och ensam.
Snackade av mig på Jake idag, tror han fick skavsår i öronen, munnen gick i ett! Jag har inte snackat med någon på hela J*VLA veckan...
Om 48 timmar kommer IM hem och alla är glada för det :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig så, hade tänkt ringa alla idag men jag har inte hunnit. Syns på lördag :) <3

Anonym sa...

Shit tänk om jag smittat dig! :/