fredag 10 oktober 2008

I could hurt right now

Igår var helt crazy. Offe kom hit efter skolan, vi har inte träffats på länge, så det var roligt. Vi satt och snackade om konstiga saker och kom på att vi skulle sminka varandra till eeeemos, så det gjorde vi. Alltså, det var synd att vi inte tog kort på oss, men så mycket var det länge sen jag skrattade. Han såg ut som en transa/ufo/fjortis/emo.
Värre blev det när vi sedan skulle kvätta bort alltning, alltså shit va äckliga vi var, blää.

Idag har jag studiedag men fick inte sova längre för det. Jag vaknade innan Offe. Jag är jämt så orolig att han inte ska vakna av väckarklockan så han blir försenad, för på nått konstigt sätt blir jag stressad...
Iallfall så när han kommit iväg till skolan började byggjobbarna slå och banka på taket så jag har inte fått sovit någonting och just nu är jag så arg så jag kan slå sönder någon + att jag inte fått äta något riktigt pga den j***a soppan (!!!)

Alla är typ arga på mig nu för jag är som jag är,
men om ni inte orkar med mig,
så varför umgås med mig? (!!!)

Inga kommentarer: