tisdag 30 september 2008

Somliga hävdar att det var bättre förr

The Jinx is back!
Dethär är INTE en bra början på en vecka. Jag har bara klantat till det och inget går som det borde gå. Dagarna nuförtiden börjar med att vakna upp och kolla ut genom rutan och ser dimma, dimma, dimma. På väg till skolan, dimma, dimma, dimma och kyla. Sammanfattat så börjar dagarna deprimerande. Det får 2-.
Och imorse var inget undantag. Glad att det är Tisdag så man bara har en lektion och det var ju 1+. Fortsatte dagen hemma med att jag och Isabella skulle försöka rulla tillbaka filmrullen i hylsan på analoga kameran och knak sa det och filmen sprack, blev ljusskadad och fick slängas, det blev 10- (!!!) Det var knappt till tårarna och ge någon en FET j*vla smäll. Men iallafall var Isabella hjärtat snäll och söt och delade med sig halva av sin filmrulle och vi åkte ut och fotade, 3+.
När jag kom hem muntrade Mamma upp mig med att ge sin frisörtid hos Fredrik imorgon, så jag blev glad glad 5+. Så imorgon blir det ny frilla, troligtvis ljust (!?!)

Så sammanfattningen av denna dag blir:
12- och 9+ = DÅLIG DAG!

Inga kommentarer: