måndag 15 september 2008

1875

Okej, nu ska jag skriva, men har ingen aning om vad jag ska skriva om? Jag försöker tänka efter vad jag gjorde i lördags men nu kommer jag inte ihåg, What's that all about?!
På Lördag kväll åkte min familj iallfall till moster Annika och Fredrik på middag och det var gott, för gott för min mage som jag bara gett gröt och sallad hela veckan. Det var trevligt där och vi snackade nog om allt mellan himmel och jord.

Igår var det 14 September, vilket betyder årsdag för Christoffer och mig. Vi "firade" 3 år. Vi åkte på mysig picknick i Vika på vårat hemliga ställe och myste :) Sen åkte vi på bio och kollade på Wall.E.
Det var då den sötaste varelsen jag någonsin sett, vilken bra film :) Dagen var bra, så bra en söndag kan bli iallafall.

Nu är det tråkiga Mändag, och jag är osams med allt och alla känns det som. I eftermiddag ska jag följa med Christoffer till tattueraren.

BAJS MÅNDAG!

Inga kommentarer: