onsdag 13 augusti 2008

Ingen vill ju vara sämre

Igår åkte jag och Christoffer på våran första sk "långa-kort-resa". Vi drog till Ikea i Valbo för att handla nya grejer till mitt rum. Jag tror inte att Christoffer tyckte det var så kul, men fan vad vuxen man kände sig, och vilsen, och ansvarsfull. Det var en läskig känsla.
Idag vaknade vi ganska sent och det kändes som om dom sista sommardagarna bara flög iväg, visste inte vad vi skulle hitta på. men vi tog en liten biltur runt om i stan och det var kul :) Sen kom Anna och Sanna och hälsade på och jag fick träffa Annas nya hundvalp, Beppe. Han var så jävla söt så jag kunde äta upp honom. Varför, VAFÖR ska just JAG vara allergisk?! + att våran grannkatt är så sällskapssjuk och så fort grannarna inte är hemma eller inne så kommer han till oss och ska in och står och jamar och klöser på dörren, jag är så sjukt kär i den katten!

Inga kommentarer: