tisdag 26 augusti 2008

Disturbed

Började gårdagen med att bråka med min bror, och ni som inte vet ås har jag världens dåligaste morgonhumör när jag inte vaknar på egen hand. Bråket resulterade iallfall i en lättretlig Bella hela dagen och ett till bråk med Christoffer på kvällen. Dagen slutade iallafall i tårar av trötthet och förvirring.
Igår bytte jag iallafall min a+b kurs, efter många om och men, från rörlig bild till grafisk kommunikation. Jag tror det kommer bli mycket bättre och jag kommer tjäna på det i längden, eftersom jag inte har något stöprre intresse eller användning av rörlig bild i min framtida karriär, hur den nu kommer bli och sluta?!
Jag hade också vääärldens längsta skoldag igår också, men den innehöll bra lektion, foto!!! Det kommer bli så grrrrymt roligt med fotografisk bild.
Idag började jag med psykologi, och det är den ända lektionen jag har på Tisdagar, så det är rätt soft :)
Nu ska jag sova, skriva, redigera, äta, skita, sova :P
Puss

Inga kommentarer: