söndag 11 maj 2008

Maj Månad

Maj är en förjävlig månad, iallfall för mig. Dom senaste åren har Maj varit en bergochdalbana i mitt liv.
För precis ett år sedan åkte jag på en klassresa jag aldrig kommer glömma, den var helt otrolig. Det var en vecka i Maj som var en av dom bästa veckorna någonsin i mitt liv. Veckorna efter resan var däremot tvärtemot, dom var dom värsta i mitt liv, aldrig upplevt någon liknande smärta.
Nu, 1 år senare känns det som om ena dagen lever jag i himmlen, andra dagen i helvetet. Jag bara undrar när dagarna ska jämna ut sig och jag kan sluta fundera över hur dom närmaste dagarna kommer bli.
Iallfall så har Maj 2008, hitills, varit en av dom varmaste och skönaste, men inte smärtfria direkt.
Jag hoppas allt ska bli bra, för jag gillar verkligen livet när allt går bra :)

Inga kommentarer: