söndag 16 mars 2008

Melloyra

En hel helg har redan gått och jag har inte gjort någonting känns det som. De är väl för att jag är så seg.
Melodifestivalen var igår. Sanna, Anna och Adam kom och kollade med min och Christoffer. Alla låtarna var ovanligt bra i finalen, och jag visste inte vad jag skulle rösta på, men tillslut blev det BWO. Jag var så lyrisk hela kvällen, dedtr slutade med att jag satt och skrek och var emot Charlotte Perrelli. Jaja, detg kanske var bäst att hon vann ändå.
Men min melodifestival skulle sett ut såhär:
1. BWO
2. Sibel
3. Rongedahl
4. Sanna Nilsen
5. Charlotte Perrelli
6. Amy Diamond
7. Linda Bengtzing
8. Nordman
9. Frida
10. Christer Sjögren

Men bäst av alla var ju iallafall Björn Gustavsson. Jag är helt säker på att om han fick ett bidrag att uppträda med, skulle han ta hem hela skiten. Heja Björn! Nästa år är det din tur :*

Inga kommentarer: