fredag 4 januari 2008

Januari 2008

Jaha, nu har det helt plötsligt gått 1 år sedan förra nyår och allt känns helmysko.
Vad har jag egentligen gjort 2007.
I Januari hände inget speciellt.
I Februari fyllde jag år och deltog i Cheerleading DM. Det var ganska stor för mig ändå. Jag fick känna att jag var bra på någonting :P
I Mars lekte jag i stort sett bara med mitt nya objektiv. Det är nog dags att börja använda det lite mera...
I April åkte jag till Södertälje och tävlade i SM. Det var det häftigaste på länge. Något jag alltid kommer komma ihåg för det gick bra även fast vi kom sist.
I Maj åkte jag till Polen/Tyskland med min klass. Det var den bästa resan. Vi hade så grymt kul.
I Juni var jag på bal för första gången och det sööög. Jag åkte också till Spanien.
I Juli spenderade jag 2 veckor i Spanien och åkte till Nice, St.Tropez och Paris :D
I Augusti åkte jag mest båt, solade och var ute på moppeäventyr. Jag började också gymnasiet
I September blev jag nollad. En av dom äckligaste sakerna jag varit med om någonsin.
I Oktober hände inget speciellt. Umgicks mest med massa folk...
I November var jag ganska sjuk så jag låg mest i sängen och snorade... inget speciellt hände
Och i December fick jag ett lyft ur sängen och blev gensat bättre. Jag fotade också till 90° hemsida och julafton kom och allt var underbart.

Inga kommentarer: