söndag 20 januari 2008

I don't look at the face staring back at me in the mirror

Denhär helgen har nått min botten. Nu får det vara nog, ush och fy!
Började med at jag hade storfajt med Philip i Fredags. Jag åkte till Vika för att lugna ner mig. Vi gjorde inte ett skit. Kollade på Let's Dance sen somande vi väl i stor sett. Helt värdelöst!
I Lördags var det bestämt att vi skulleumgås med några kompisar, men fick fet dissen och hamnade nere i Offe's källare som vanligt och typ kollade på film, också helt värdelöst!
I dag, Söndag, kom Robert förbi och dom började såklart meka med crossen, så jag for hem i ilska.
Satte mig ner och gick igenom några gamla filmer från 1993 till 2004. Det fick mig på lite bättre humör.
Jag och Pappa åkte sedan till Mormor och Morfar och pratade och fikade.Det var mys.
Och nu sitter jag här, men en total värdelös helg bakom mig. Jag har fått nog och skulle hällre vilja gå i skolan än att hulka mig igenom en helg. Just nu säger jag bara, ge mig skola!!!

Inga kommentarer: