måndag 14 januari 2008

2år och 4månader

idag har jag haft textproduktion. Vi fick skriva en artikel och jag fick skriva om Paris nya svensk :P hehe. Jag tyckte det var lite roligt, jag gillar att skriva fritt och hitta på och skruva om berättelser.

Efter skolan åkte jag och pappa och kollade på telefoner. Jag fyller ju som sagt år snart så det är ju smart att visa och komma på vad man egentligen önskar sig. Det står mellan två telefoner. Nokia S310 och Sony Ericson W800i.
Vi åkte också upp till Ica för att handla lite. jag försköte komma på en ny frukost, men kom knappt på någon. Köpte iallafall till slut välling.
den var god i början men i stora klunkar blev man illamående och fick en jäkla konstig smak i munnen. Nej, så bort med den.
Någon som har några bra frukosttipps? För jag behöver verkligen några.

Nu ska jag sova, imorgon är en ny dag och jag tror inte den kommer bli någon höjdare....

Inga kommentarer: