torsdag 27 december 2007

December

Nu har julafton och allt sånt schoosan varit. Det har varit riktigt bra faktiskt. Julafton gick förbi fortare än vinden, och det var lite tråkligt. Det var över på ett kvick, men kul hade jag.
Resten av lovet har jag inte gjort så mycket.
Nu sitter jag i Vika och bara har det skönt.
Offe hittar inte sin snowboard utrustning så det blev inge Bjurre idag. Hoppas imorgon!


Julklappar :*
-2 beckham parfymer <3
-Kläder
-Skidor -superdundersnygga
-Pjäxor
-Säsongskort i Bjurre
-Stavmixer :*
-Lakan -i massor
-USB
-Sims2 beroende nu
-Hårprodukter
-Lotion mumma
-Bio förtvå
-Grisstrumpor :* iiih
-Säng -kommerdockiJanuari

Ikväll var det tänkt att jag skulle träffa Anna, men som sagt så kom jag inte in till stan så det får nog bli någon annan dag.
Saknar henne <3

Inga kommentarer: