tisdag 9 oktober 2007

I hope ya flip


Godkväll gott folk!
Idag har varit en väldigt skön dag eftersom jag hade en väldigt kort skoldag. Direkt efter skolan åkte jag och Isabella hem till Linnea och åt lite kycklingsallad, kollade på Bert och färgade lite hår. Det var rätt så nice. Det var jag och Linnea som färgade håret på varandra. Jag blev nöjd men jag vet inte om Linne blev det. Det lät iafl inte som det.
Sen åkte jag hem och myste med Christoffer och lagade mat åt Philip. Det var mys mys mys!
Idag påvägen hem från Vika var jag påväg att köra på en räv. Den kom från ingenstans och fan va hjärtat började klappa. Jävla rävjävlar, men söta är dom =)
Imorgon har jag också bara 1 lektion, i mediaproduction och jag ska ha rörlig bild för första gången. Ser fram emot det faktiskt, för det är en av dom inriktningar jag tänker välja om det är så roligt som alla säger och värkar.
Sen efter det så fäljer Linnea och Isabella hem till mig och bakar bullar, mmmmh*

Nu ska jag kolla på Heroes och kanske Prison Break om jag hinner det innan klockan blir för mycket.
Godnatt^^

1 kommentar:

Linnea sa...

joooho jag blev nöjd :) pussis