måndag 29 oktober 2007

Dream on little girl

Nu är det äntligen lov och det är jätte skönt. Första dagen på lovet har jag inte gjort något speciellt. Jag tog det lurre ända fram till kl 5 då jag, Mamma och Christoffer åkte till rosa huset och köpte typ till mitt rum, äntligen och wihoo :D
Vi kom också på att jag ska täcka min bord med tapet istället för svart magnetfärg. Magnetfärgen kostade 100 spänn mer än en rulle tapet som var assnygg. Men vi hann inte köpa någon tapet så nu blir det jakt på en sådan istället om jag hittar någon. Nu längtar jag efter min nya säng och många nya, fina tavlor.
Imorgon blir det lite shopping shopping om jag hittar på något, och på onsdag så åker jag till kupolen och får nya naglar :D YES
BTW så är klipp och färgningtid inbokad hos Mikaela. har inte betämt frisyr än, men det blir inte kort hår iallafall. En tjock, rosa slinga ska jag lägga in iallfall, så det blir väl lite blekning och rosa :D YES
Nu har jag och Christoffer precis bakat klart våran blåbärspaj. Så nu ska vi äta nyttigt (OOPS!) och gotta framför "Superbad"

Inga kommentarer: