måndag 17 september 2007

They look the same and act the same

Jag är fortfarande sjuk och jag mår jätte dåligt. Feberfrossan håller i sig. Jag tror jag har vaknat ett tiotal gånger inatt och druckit vatten. Igår svettades jag hur mycket som helst. Det var hemskt! Jag har aldrig känt mig så svettig ever. Inte ens på en gympalektion. Jag svettades som 10 män tillsammans, det var JÄTTE ÄCKLIGT!
Igår såg jag på filmen Hata Göteborg. Den var väl okej. Dendär kusinen Isak i filmen var väldigt söt. Jag gillar sådana killar =) mera sånna glada prickar.
Tänkte ladda hem någon mer film idag, har ju inget att göra än att bara ligga i sängen och försöka bli frisk. Matte måste jag göra idag också. Jag har missat 3 lektioner nu bara för DENHÄRJÄVLASJUKAN! och jag har proc nästa vecka- arrrrrgh* Jag hatar matte.
Jag kom på idag iallafall att dom ser likadana ut, fyfan! Det är inte sant vad det ska gå fel och fan vad jag ska hata dom. Jag vill bara skricka ut och slåss. Nu får det vara nog!

1 kommentar:

Anonym sa...

mah, krya på dig värri much! :o kan skicka lite friskhet från norrland och renarna :D