onsdag 9 december 2009

Sigmundssons


Är helt rödgråten. Fransarna klibbar ihop sig. Jag är så ostabil idag. Vet ej varför. Jag saknar Tussi enormt. Hela förra veckan sov hon med mig. Nu är hon borta. Får tårar i ögonen så fort jag tänker på henne. Tänk att jag blev kär i en katt.
Tog upp några gamla filmer för att kanske få skratta lite. Börjat kolla på en film från 2000. Är grymt kär i Philip när han är 4 år och tvillingarna som är nyfödda ligger i en vagn och är supersmå. Semestern från Hönö och Schwiez är med. Och nu vet jag vart jag vill åka i sommar - Grindelwald. Älskar det stället. Så fridfullt. Det är nog det jag behöver just nu.
Nu sk jag kolla på film från 93 och 97. Jag älskar min familj. Dom gör mig så glad!

Imorgon blir det Beckkväll med en person som gör mig väldigt glad :)

Inga kommentarer: